• Nederland

Goede doelen

Contactplaats doneert deel maandelijkse opbrengst aan goed doel.

Contactplaats nodigt Goede Doelen-organisaties van harte uit om via haar platform met gratis advertenties te werven voor donaties en vrijwilligers. Zodra er voldoende goede doelen op Contactplaats vertegenwoordigd zijn, komen deze in aanmerking voor donaties van Contactplaats.

 

Reglement Goede Doelen-donaties

Contactplaats.nl doneert maandelijks een deel van haar opbrengsten aan een goed doel: het  'goede doel van de maand'. Om deze donatieregeling eerlijk te kunnen laten verlopen, dienen er de bewuste maand(en) voldoende goede doelen met hun advertenties vertegenwoordigd te zijn op Contactplaats. Het aantal goede doelen (met minimaal 1 advertentie) dat vereist is om hieraan te kunnen voldoen bedraagt 12. In maanden waarbinnen dit aantal niet gehaald wordt, ziet de directie zich genoodzaakt deze actie te parkeren. "Goede Doelen van Nederland: meld u daarom snel aan en plaats uw gratis oproep(en) nu!

 

1.1. Bekendmaking Goede doel van de maand

Elke 1e dag van de maand wordt het Goede doel waaraan die maand gedoneerd wordt, op de homepagina vermeld. Op de homepagina is daarvoor rechts de rubriek 'Goede doel van de maand' ingericht. De rubriek toont  een geselecteerde advertentie van het betreffende Goede Doel op het platform.

1.1.1. Contactplaats behoudt zich het recht voor om advertenties van Goede Doelen ten behoeve van deze selectie te verlengen!

 

1.2. Hoe wordt het goede doel van de maand gekozen?

Als bezoeker en gebruiker van het Contactplaatsplatform en/of onze Facebookpagina, kun je in de voorafgaande maand je voorkeurstem geven aan het Goede Doel van jouw keuze via de poll op onze  facebookpagina: http://www.facebook.com/contactplaats. In deze Poll plaatsen wij maandelijks de Goede Doelen die op dat moment een advertentie op het platform hebben.

Het Goede Doel dat via de Poll op onze facebookpagina http://www.facebook.com/contactplaats de meeste stemmen haalt, wordt op de 1e dag van de betreffende maand bekend gemaakt

>>> STEM NU voor het Goede Doel van volgende maand! op onze Facebookpagina.

 

1.3. Welke goede doelen komen in aanmerking voor donaties?

Voor 'goede doel van de maand' komen in aanmerking: alle goede doelen-organisaties die één maand voorafgaand aan de betreffende donatiemaand op het Contactplaatsplatform vertegenwoordigd zijn met hun advertentie(s). Voorbeeld: aan donatiemaand februari 2013 doen alle goede doelen mee, die tussen 1 en 31 januari 2013 een advertentie op Contactplaats hebben of plaatsen.

 

1.4. Van deelname zijn uitgesloten:

Goede doelen die alleen een profielpagina voeren op Contactplaats.nl, zonder advertenties.

 

2.1. Samenstelling donatiebedrag

Het normale regelement is van kracht, tenzij hier incidenteel van wordt afgeweken (bijvoorbeeld tijdens de actie Serious Request 3FM 2012. Dat betekent dat  50% van alle opbrengsten van de hieronder geselecteerde rubriek(en) naar het goede doel gaat dat dan hiervoor is uitgekozen:

  • homepagina-advertenties.

 

2.2. Voor donatie zijn uitgesloten:

  • Inkomsten die gegenereerd worden uit bronnen en diensten die niet onder 2.1. vermeld staan
  • Advertenties van Team Contactplaats

 

2.3. Tussenstanden donatiebedragen

Tijdens lopende donatie-acties wordt onder 3.2. op dagen waarop mutaties plaatsvinden de actuele tussenstand bekend gemaakt.

 

3. 1. Afgeronde donatie-acties

3.1.1. Serious Request 3FM - Goede Doel 15 november tot en met 31 december 2012

CONTACTPLAATS STEUNT SERIOUS REQUEST van 3FM! Je kunt gratis inschrijven en gratis adverteren. Maar... maak je van je gratis oproep een Topadvertentie (€ 1,50) en/of plaats je ze (voor € 2,50 extra) op onze Homepage? Contactplaats doneert alle opbrengsten van 15 november tot en met 31 december 2012 via Serious Request 2012 aan het Rode Kruis! Het Glazen Huis heeft €12.251.667 opgebracht!

3.1.2. Opbrengst: De bijdrage die door Contactplaats hieraan kon worden geleverd bedraagt: € 42,-

 

3.2. Lopende donatie-actie

3.2.1. Bekendmaking goede doel:

  • Goede Doel januari 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel februari 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel maart 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel april 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel mei 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel juni 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel juli 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel augustus 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel september 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel oktober 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel november 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.
  • Goede doel december 2013: er kon geen goed doel gekozen worden bij gebrek aan vertegenwoordigde goede doelen.

 

3.2.2. Actuele tussenstand:

Er is geen actuele tussenstand.

Sisow (iDEAL)